0
Your cart
Your cart is empty.
Please go to Shop Now
Producte Preu Quantitat Subtotal

Segueix-nos:

Màrqueting Digital Figueres Estructura una identidad visual

Màrqueting Digital Figueres Sí, el logotip és una identitat visual. Tanmateix, només és un extrem d’un ecosistema d’elements que ajuden a donar coherència a tota la teva comunicació visual. Els elements que generalment formen una identitat visual són tres.

Vegem-ne més a continuació!
Colors

Els colors ajuden a fer que la teva identitat sigui més que simplement atractiva. Ells són els que es poden combinar amb qualsevol comunicació a la teva empresa i ajudar-la a assolir els seus objectius.

És possible que hagis sentit a parlar de la psicologia dels colors, per la qual cosa ja saps que cada color dóna una certa idea i provoca certs sentiments.

Aleshores, en triar quins seran els teus colors institucionals, és important tornar als atributs de la teva marca i responguis la pregunta: quins colors ajudaran a comunicar aquests atributs?

Cal recordar que això no és només un procés d’elecció sinó també de manteniment. El color vermell no es va associar a Coca-Cola de la nit al dia. Aquest és un treball de repetició i atenció al detall.

Un bon exemple d’això és el Bancolòmbia, un dels principals bancs digitals d’Amèrica Llatina.

Si ho veus a Instagram veuràs que té un perfil extremament regional per enfortir el sentiment de pertinença de la seva audiència i, alhora, donar una idea de confiança fonamental per al mercat de les finances.

Res millor per a aquest fi que utilitzar els colors de la bandera de Colòmbia a la seva identitat visual. És un banc que mostra estar íntimament lligat a l’univers cromàtic dels clients i que transmet solidesa en mostrar una bandera nacional.
Icones, símbols i il·lustracions

El logotip és sens dubte el símbol més reconegut en una marca, però hi ha altres elements que donen suport a una identitat. Aquí parlarem, més que dels símbols o icones en si, sobre com aquests són creats.

Aquí a Rock Content, per exemple, treballem molt amb il·lustracions. Són una manera d´ajudar-nos a construir una identitat de suport a la nostra identitat institucional.

Les nostres il·lustracions, especialment les del nostre bloc, se centren a mostrar persones reals. Una tècnica que fem servir per això és aplicar l’efecte de granulació per afegir textura i tornar-les més humanes. Això és el que guia aquesta part de la nostra identitat.

Per a la teva empresa poden ser figures geomètriques, més circulars o rectes, símbols reconeguts per la teva audiència o altres elements.

L’important és crear aquests elements que us ajudaran a tenir una marca encara més coherent i que, d’aquesta manera, en tots els punts de contacte comunicarà estratègicament la vostra marca.
Tipografia

Amb o sense serifa? En majúscula o minúscula? Si heu tingut contacte amb disseny sabeu que aquestes són preguntes normals en establir pautes per a la tipografia d’una marca. Igual que amb els colors, aquests detalls són crítics en passar un missatge.

En general, les marques tenen fonts primàries i secundàries. Les primàries són, per regla general, els tipus de lletra més conegudes ja que són les que s’utilitzen al logotip. Qui no reconeix les lletres de Coca-Cola a l’instant?

Màrqueting Digital Figueres Però aquestes no són les úniques tipografies. Hi ha, també, les que anomenem secundàries o de suport i que són aquelles que s’utilitzen en altres comunicacions, com ara publicacions en xarxes socials i campanyes de màrqueting.

T’imagines una publicació d’Instagram de Coca-Cola escrita amb la tipografia principal? Difícil, no és així? Aleshores usen una tipografia de suport, Màrqueting Digital Figueres

Responsable IMG Web Digital amb DNI40448385-X, domicili a Carrer Cresques Elies 11, 17600 Figueres Girona, telèfon 679211566 i correu electrònic info@imgweb.es

En nom de l'empresa tractem la informació que ens facilita amb la finalitat de prestar-los el servei sol·licitat, fer-ne la facturació i les comunicacions necessàries. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació comercial i durant els anys necessaris per complir les obligacions legals. Les dades no se cediran a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir confirmació sobre si a IMG Web estem tractant les seves dades personals, per tant, té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació bàsica de protecció de dades
Responsable Ivan Moya Gazquez +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'afectat partit. +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU a filtres contra el correu brossa. +info...
Drets Accedir, rectificar i cancel·lar les dades, així com d'altres drets. +info...
Informació addicional Podeu llegir addicionals i informació detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina de política de privacitat.

© 2022 Created with IMG WEB